.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دخل و خرج هدفمندی اعلام شد

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها با بیان اینکه در 21 ماه اخیر‌منابع کسب‌شده از اجرای هدفمندی 45 هزار و 400 میلیارد تومان بوده است، گقت:میزان پرداختی های نقدی 71 هزار و 200 میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، مراسم دومین سالگرد اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت در نهاد ریاست جمهوری آغاز شد.

در این مراسم، سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی، رستم قاسمی وزیر نفت، مجید نامجو وزیر نیرو، غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت، غلامحسین  الهام سخنگوی دولت، فرزین دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها حضور دارند.

در ابتدای این مراسم، محمدرضا فرزین دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها گزارشی از عملکرد این ستاد‌ در سالگرد اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در 21 ماه اخیر منابع کسب‌شده از اجرای هدفمندی 45 هزار‌ و 400 میلیارد تومان است، اظهار داشت: میزان پرداختی‌های نقدی به مردم‌ 71 هزار و 200 میلیارد تومان رسیده است.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها همچنین خاطرنشان کرد: در این 21 ماه، میزان پرداختی‌های نقدی‌ و غیر نقدی به تولید، 17هزار و 800 میلیارد تومان بوده است.

سید شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد نیز طی سخنانی در این همایش به تشریح فعالیت های وزارتخانه متبوعش در روند اجرای هدفمندی یارانه‌ها پرداخت و گفت که در مجموع کار، از انتقادات همه کارشناسان و صاحبنظران استفاده کردیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.